GAME
نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

GAME

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به سرزمین گیم خوش امدید
GAME

بلوک بالا


تمسرا

خبر داغ: 50 درصد سازنده ها در 5 سال آینده را خانم ها تشکیل خواهند داد!

نویسنده : SIAVASH | سه شنبه 12 شهريور 1398 | 15:59

خبر داغ: 50 درصد سازنده ها در 5 سال آینده را خانم ها تشکیل خواهند داد!



یک واقعیت خوشحال کننده؟! یک لحظه صبر کن، شایدم ناراحت کننده! شما بگید! در حال حاظر فقط 4 درصد سازنده ها را خانم ها تشکیل می دهند. و بودجه آنها و همچنین خرج آنها هزاران دلار کمتر از مرد ها است! آیا زن ها نسبت به صنعت گیم بی علاقه هستند! خب این آمار که چنین می گوید! الکترونیک سافت وار ایجنسی که اینطور برای آینده پیش بینی نمی کند! طبق پیش بینی آن ها 45 درصد از جامعه گیمر ها را زن ها تشکیل می دهند(که خبرشو قبلا گذاشته بودم)
هر چند دلایل پشت پرده ای چون دستمزد هم از خضور زنان در صنعت جلو گیری می کند(دستمزد کم آن ها نسبت به همتایان مذکر خود). در مصاحبه با OXM(مجله اختصاصی ایکس باکس)، Gary Carr کارگردان خلاق صنعت گیم و آموزش دهنده به دانش آموزان انگلیسی، وی اظهار می کند در 5 سال آینده این نسبت به توازن 50-50 می رسد! او می گوید: آیا مدرک و آمار ثابت نمی کند که 55 درصد گیمر ها را دختران تشکیل می دهند؟
من فکر می کنم در این بین کنسول دستی هایی مثل DS شرکت نینتندو نقش مهمی را ایفا می کنند. این کنسول به راحتی قابل دسترس است و دختران هم حتما بیشتر جذب ان شده اند. حتی با وجود کنسول ها و غولی به نام pc!
من فکر می کنم (به عنوان یک سازنده در عرصه گیم)، رقابت بر سر کار ما از تنوع گرایشی کمی برای فعالیت بر روی یک بازی رنج می برد(یک نفر دیزاینر هست، لول دیزاینر هست، ویژوال ها با اون هست و ..). من دوست ندارم در استدیویی باشم که همه ی آنها مرد باشند. من استدیویی با تنوع می خواهم!
من مرد هایی نمی خواهم که فقط برای مردان بازی ایجاد کنند. من مرد و زن هایی می خواهم که برای مرد و زن های دیگر بازی خلق کنند. شما مجبور هستید به نیرو(های جدید) کاریتان واکنش نشان دهید، این اتفاق خواهد اقتاد؛ طی 5 الی 10 سال آینده این میزان مساوی خواهد شد:50-50

این ادعا را شما چگونه ارزیابی می کند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبرها، ،

آخرين مطالب


آرشيو مطالب

شهريور 1392
مرداد 1392

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
رپ صدا1
بلیط تایلند
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GAME و آدرس bazibnd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.